A-attest - Reisverslag uit Hove, België van Maarten Waeterschoot - WaarBenJij.nu A-attest - Reisverslag uit Hove, België van Maarten Waeterschoot - WaarBenJij.nu

A-attest

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Maarten

27 Juni 2008 | België, Hove

Hey,

nu ik een A-attest heb ben ik er zeker van dat ik op 17 juli naar Maleisië vertrek.

Ik zit daar in een chinees gezin in de hoofdstad Kuala lumpur (KL).
Dat is dan ook alles wat ik al over mijn gastgezin weet. Maar binnen een paar dagen zou ik hun dossier moeten krijgen.

Ik ga op deze site dus foto's en berichtjes posten over mijn verblijf en avonturen in Maleisië.

grtz

Maarten

  • 14 Juli 2008 - 19:58

    Stephanie:

    amuseer je daar , en tot hoe lang blijf je juist?

    grtz steph

  • 15 Juli 2008 - 06:55

    El Loco Toro(Loïc):

    CHillaar, amuzeerd u daar en k zal da ng wel is kome opzoeke;)!

    gtrz

  • 15 Juli 2008 - 08:20

    Annelien:

    hey,
    amuseer u daar en geniet er van...
    ik zal ook hetzelfde doen in Brazilië!!

    groetjes Annelien

  • 15 Juli 2008 - 08:48

    A.njà :

    Hééj Maarten :) x Ik hoop da het daar super gezellig wordt en ik zou zeggen amuseer u is goet ;) Have Fun ¨ x

  • 15 Juli 2008 - 10:26

    Bart:

    Vaya can Dios, Maarten! Veel geluk en pret op je groooote avontuur. En denk eraan: Chinees is makkelijk: "ni hao" is "goeiedag - hoe gaat het". voor alle overige chinese gerechten bestaan nummers. Die moet je dan enkel van buiten leren: poepsimpel!
    voor mij alvast een nr. 132, met rijst!
    Bart

  • 15 Juli 2008 - 13:21

    Lyn:

    Hey Maarten
    Spr veel plezier ginder en proficiat me uw A-attest!!
    Zoen
    Lyn

  • 15 Juli 2008 - 18:15

    Lucas:

    het was inderdaad papa
    die iets op je blog zette
    wat een fate blog groeten
    lucas !!!

  • 15 Juli 2008 - 19:01

    Veerle:

    hey maarten
    proficiat met u A attest
    tamussement in maleisie e
    xxx

  • 15 Juli 2008 - 19:29

    Luna3415:

    Hiya!

    veel plezier daar he,
    en hou ons maar op de hoogte met je blogje :D

  • 15 Juli 2008 - 21:13

    Peter:

    Gaaf Maarten, Ik wou dat ik in uw plek was! Al je avontuurtjes in de blog maat, beloofd. Overigens enkele shots met maleisische schonen heb ik nog tegoed van jou! Geniet met volle teugen.

    Peter

  • 16 Juli 2008 - 08:24

    Greet:

    Maarten,

    Amuseer je, maak er een tof en leerrijk jaar van!

    Greet

  • 16 Juli 2008 - 08:25

    Kathleen:

    Hey Maarten!!
    Eerst en vooral proficiat met uw A-attest. Goed gedaan! :)
    Jeej, vant middelbaar :D
    Een leuke vakantie he!
    En amuseer u in Maleisië. (je moet zo af en toe fotootjes van ginder posten he :) )
    en over fotoos gesproken: die fotoos die jij op de jujitsu getrokken hebt wil ik ook wel eens zien :)
    Veel succes vanaf morgen (is alles al ingepakt? :D)
    En ik verwacht dat je perfect chinees spreekt als je terugkomt he ;)

    grz
    x
    Kathleen

  • 16 Juli 2008 - 17:32

    Silkexxx:

    hey maarten amuseer je daar maar goed he hier zullen we je tog missie op familieweekend hoor!!! vele kusjes en groetjes van silke

  • 16 Juli 2008 - 21:11

    Joris :

    nou succes vent...
    en geniet van je suuuuuper lange vakantie hé!

  • 17 Juli 2008 - 15:24

    Laura:

    alee amuseer u e!! en zie da ge heel trg komt scherme e:p
    xx laura

  • 17 Juli 2008 - 18:56

    Erik:

    Héla Maarten, da's goed gewerkt.Proficiat met je A-attest.
    Doe da goe ginder in Maleisië. Weet je... ik heb hier al een folder voor je klaar liggen "Trouwen in onze Maleisische tuin"... 't is wel in het kille Nederlandse Flevoland dat je dat kan doen, da's niet 'tzelfde, maar je kan na dat jaartje misschien daar even herinneringen ophalen...

    Geniet er dit komende jaar van en maak er iets leerrijks van.

    Ik verwacht een heleboel foto's en reisverhalen hé.
    Grs en "dzai dzjen" (*)

    ___________________
    (*) Voor hen die geen Chinees kennen : "tot een volgende keer"

  • 17 Juli 2008 - 19:13

    Lydia:

    Hoi Maarten,
    We wensen je alvast een goeie reis toe.
    Begin maar al wat chinees te oefenen. We wachten vol spanning op je eerste berichtjes.
    groetjes

  • 18 Juli 2008 - 07:53

    Jorik,leni,marjo:

    beste maarten wij hopen dat het voor jou heel fijn is in maleisië

    dada jorik,leni,marjo

  • 18 Juli 2008 - 10:15

    Lucas :

    is vertrek leuk hopelijk wel heb je goed de taal geleert?!

  • 18 Juli 2008 - 16:07

    Jona:

    chill out there
    amuseerd u daar he
    k zal een pizzake hawai op uwe naam gaan ete he ;-)
    en 6TW ruled

  • 19 Juli 2008 - 12:30

    Art:

    hoi maarten,

    veel geluk @ maleisië, hè,jeweetwel dat de zeepkistenrace weer in aantocht is? wel, ze gaan er een grooooots
    reclame-spandoek ons 2tjes hangen!!!!!
    groetjes,
    artovitsch

    p.s. niet te mal doen
    in eisië


  • 19 Juli 2008 - 12:33

    Katelijn:

    oooooh...
    super tof!
    amuseer je daar en zoals jij vertrekt krijg ik er weer in huis (gaststudente e ;))
    laat snel wete hoe't daar is!

  • 20 Juli 2008 - 10:26

    Lieve:

    Hoi Maarten. Ben je ondertussen al op je bestemming laat maar vlug iets weten, want wij zijn erg benieuwd. groeten Lieve

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Maarten

Hey, nu ik een A-attest heb ben ik er zeker van dat ik op 17 julie naar Maleisië vertrek. Ik zit daar in een chinees gezin in de hoofdstad Kuala lumpur (KL). Dat is dan ook alles wat ik al over mijn gastgezin weet. Maar binnen een paar dagen zou ik hun dossier moeten krijgen. Ik ga op deze site dus foto's en berichtjes posten over mijn verblijf en avontuurtjes in Maleisië. grtz Maarten

Actief sinds 27 Juni 2008
Verslag gelezen: 226
Totaal aantal bezoekers 67847

Voorgaande reizen:

17 Juli 2008 - 08 Juli 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: