Mijn eerste reis - Reisverslagen van Maarten Waeterschoot - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Maarten Waeterschoot - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

Hey,

nu ik een A-attest heb ben ik er zeker van dat ik op 17 julie naar Maleisië vertrek.

Ik zit daar in een chinees gezin in de hoofdstad Kuala lumpur (KL).
Dat is dan ook alles wat ik al over mijn gastgezin weet. Maar binnen een paar dagen zou ik hun dossier moeten krijgen.

Ik ga op deze site dus foto's en berichtjes posten over mijn verblijf en avontuurtjes in Maleisië.

grtz

Maarten

Recente Reisverslagen:

04 Mei 2009

Orang Asli en meer.

11 Maart 2009

Chinees drama en schermen

10 Februari 2009

Chinees Nieuwjaar en Thaipusam

21 Januari 2009

Nieuw schooljaar

30 December 2008

MARRY CHRISTMAS AND A HAPPY NEW-YEAR!!!
Maarten

Hey, nu ik een A-attest heb ben ik er zeker van dat ik op 17 julie naar Maleisië vertrek. Ik zit daar in een chinees gezin in de hoofdstad Kuala lumpur (KL). Dat is dan ook alles wat ik al over mijn gastgezin weet. Maar binnen een paar dagen zou ik hun dossier moeten krijgen. Ik ga op deze site dus foto's en berichtjes posten over mijn verblijf en avontuurtjes in Maleisië. grtz Maarten

Actief sinds 27 Juni 2008
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 67773

Voorgaande reizen:

17 Juli 2008 - 08 Juli 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: