50 jaar AFS - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Maarten Waeterschoot - WaarBenJij.nu 50 jaar AFS - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Maarten Waeterschoot - WaarBenJij.nu

50 jaar AFS

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Maarten

11 Augustus 2008 | Maleisië, Kuala Lumpur

Eey,

Ik ga dus proberen om elke week een berichtje te posten.

Maandag ben ik met mijn grootmoeder naar de mahtjong geweest. Ik heb er 7 uur op staan kijken maar ik snap er nog altijd niks van.

Dinsdag had ik dansles voor onze wereldberoemde Indische "aboudgabidance".

Woensdag heb ik eigenlijk niks gedaan.

Donderdag ben ik naar mijn moeder haar werk geweest. Ze werkt bij Great Eastern. Dat is een verzekeringsbureau. En daarna ben ik dus weer naar de dansles geweest eh.

Vrijdag ben ik met Frederiq naar KLCC geweest, dat is een shopingmall waar de petronastorens staan. Hierna had ik dus weer dansles. Daarna heb ik de nacht doorgebracht in het huis van mijn chapterleader omdat we de volgende dag om 9 uur in hotel Cap Villa moesten zijn voor 50 jaar AFS.

Zaterdag zijn wer dus naar dat superchique 5 sterrenhotel gegaan voor 50 jaar AFS. Eerst hadden we dansles in de grote balzaal, en daarna nog eens en nog eens en nog eens...
Om 7pm begon het galadiner waar onderanderre de minister en de internationale president van AFS aanwezig waren. Toen hebben we dus ons danske voor 500 mensen moeten doen :D En anderre studenten deden anderre dansen, japanse dans(echt super grappig), Malaysische dansen en ... .
Dit alles was dus om 2 uur `s nachts gedaan.

Zondag had ik een familifeest in een chinees restaurant. Er vroeg daar ineens een neefje iets in het engels aan mij, en verschieten dat dienen deed toen dat ik in het mandarijns antwoorde :D

Dat was het dan voor deze week eh.
Ik ga nu mijn foto`s op de PC proberen te zetten. Dus binnen de 24 uur zouden ze te bewonderren moeten zijn.

  • 12 Augustus 2008 - 11:06

    Jeroen:

    Maarten,
    die foto's die kwamen op fotobucket had je gezegd,
    vergeet de juiste site niet te posten,
    (kunne daar ook geen filmpjes op?,
    want in dat geval mag je die dansles ook wel is een maaltje laten filmen)

    amuzeer u!

  • 12 Augustus 2008 - 17:03

    Abang Joris:

    Hej Maarten!

    Leuk te lezen dat het je goed gaat daar in 'negaraku'. Best wel cool, zo chinees kunnen leren. Dat zat er bij mij niet in (dat heb je met Malay gastfamilies :-) ).

    Hoe valt het eten mee? Mijn ervaring met chinese diners was dat die heel lekker waren en dat de tafel aan het einde een grote puinhoop was.

    Doe dat nog goed daar! En om Stijn in thailand even van antwoord te dienen: Nee, durian is geen thaise, maar een maleisische vrucht. (Duri betekent 'doorn' in het malay :-) )

    Joris van de AFS-landeninfodag.

  • 17 Augustus 2008 - 18:44

    Papa:

    Maarten, ik heb zo de indruk dat jij eerder op danscursus bent dan op een ruile interculturele uitwisseling. Begint de school niet vlug?
    Papa

  • 20 Augustus 2008 - 13:57

    N. Eric & T. Denise:

    Dansen en feesten! Wat een leven!

  • 21 Augustus 2008 - 09:41

    Joeri:

    merci vort kaartje he makker
    en man al veel gezien van de olympische spele da vlak bij u deur is
    laat ma rap iet van u wete he makker

    ciao joeri

  • 21 Augustus 2008 - 09:42

    Joeri:

    en daar is da precies shik zo op da kaartje te zien

    ciao joeri

  • 15 September 2008 - 08:48

    Babette!:

    Alles sfaa ? Nu gy hebt chance dare xD. Shopping malls à volonté. Ja Mutia [ Da meisje da in u plaats is hiere] is echt wel een toffe ^^ Steven is wel verloren samen me de zander tegen nonkel Jan & Jorik me de shotterkas xD Ge had ze bezig moeten zien. Ik heb nu studie op school en we mogen op de pc =) Alé ik zal u is laten! Kusj. x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Maarten

Hey, nu ik een A-attest heb ben ik er zeker van dat ik op 17 julie naar Maleisië vertrek. Ik zit daar in een chinees gezin in de hoofdstad Kuala lumpur (KL). Dat is dan ook alles wat ik al over mijn gastgezin weet. Maar binnen een paar dagen zou ik hun dossier moeten krijgen. Ik ga op deze site dus foto's en berichtjes posten over mijn verblijf en avontuurtjes in Maleisië. grtz Maarten

Actief sinds 27 Juni 2008
Verslag gelezen: 221
Totaal aantal bezoekers 67851

Voorgaande reizen:

17 Juli 2008 - 08 Juli 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: